Energi

Så, nu kommer jag faktiskt ha energin till att uppdatera för nu tycker jag faktiskt att bloggen ser bra ut. Tänkte att jag skulle slänga upp ett foto då eftersom ja, det var ett tag sen. Mer hinner jag inte med mer för it's work time. Oh yes, jag har lyckats pallra på mig ett jobb! Lite extra pengar i fickan är aldrig fel.


Anywaaays, fotot är från en lektion som vi hade med Hasse. Vi skulle fota en reklamkampanj så jag, Malin och Lynn bestämde oss för att fota för en påhittad Second Hand affär. Vi snodde med oss tre små snälla esteter som fick vara modeller. Så här blev resultatet.
I think it's kinda awesome!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefin bild tycker jag.

Svar: Tack så mycket!! ^^
Om mig

2012-07-21 @ 11:57:41
URL: http://tranquilityinme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0