New beginnings

Jaha då sitter man i skolan för sista gången i princip. Ska ju hit imorgon med men det är ju bara för avslutningen. Så idag är det bara att få klart det allra sista innan slutet. Känns lite vemodigt, trivts så jävla bra på den här skolan. Men livet tar en ny början igen nu då antar jag. Och sommaren kommer att bli bra, jag känner det på mig. Jag ska göra den bra!!

Anywhooo, här är några bilder från Gotland. Det var dom jag valde att hänga på Mullsjö fotofestival. Människans graffiti vs naturens. Blev så fascinerad av graffiti tunneln vi hittade i Oskarshamn så tänkte att naturen är ju rätt så bra på att skapa konstiga former och färger själv. Tog det som en rolig liten utmaning.
Gotta love the nature!!




Nu till en helt annan sak:










Måste visa mina fina tjejer som flög in i mitt liv förra sommaren och hösten <3 Mycket av sommaren kommer tillbringas med dom, mysiga sommarkvällar och festival. Det kan ju inte gå fel. Kärlek på er!
(Inte jag som tagit bilden, snodd från Hille) Hehe.

Nej, dags att fixa med det sista i skolan nu. Sååå sluta på mitt svammel. Punkt
 
Trackback
RSS 2.0