The littlest things

Har inte direkt så mycket att skriva, så blir ett litet kort inlägg denna gången. Tänkte bjuda på foton från förra veckan, det är egentligen inget märkvärdigt med dom men det är två små saker som får mig att stanna till lite och glömma allt runtomkring. Rätt behaglig känsla, if I may say so! 





Simply put, bara två underbara små saker i vardagen! Och nej, jag är inte alls avundsjuk på fröken Rydens grammofon.. Inte det minsta! Vill inte alls ha en själv.

Imorgon tänkte jag lägga upp lite fler foton. Sov hos Josefine igår, vi drack lite öl på bryggan så jag passade på att fota en del. Så skönt att mitt objektiv äntligen är hemma <3

Nu har jag inget mer att rabbla om så tänker sluta skriva nu. Inte som jag har så mycket att säga, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0