Only words

Okej, detta inlägget kommer enbart vara en massa ord, en liten förklaring eller vad man ska kalla det. 
Upptäckte att det här med att driva en fotoblogg var liiite svårt när man är klantig och tappar sin kamera så man måste vänta på ett nytt objektiv. Väntat sen i mars.. Det gick an när jag gick i skolan för då kunde jag låna ett objektiv där. Men skolan tog ju slut i början av juni, där av ett långt uppehåll igen. Jag har iaf fått mitt älskade objektiv nu så i veckan tänkte jag börja om på nytt. Igen.. haha. 

Det är ju sommar. Finns massa att fota! ;) Och jag tänker börja imorgon.



Kommentarer
Postat av: Alexander Grunditz

tycker jag vart på tiden :P

Svar: haha :p
Om mig

2012-07-08 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0