Golden

Varit lite dåligt uppdaterat senaste tiden, men vi fotar i princip enbart med analoga kameror i skolan och jag orkar inte scana in foton i datan hela tiden. Vi har andra arbeten för oss när vi väl sitter vid datan med så har inte tid för det.
Men jag tänkte bjuda på tre foton av fina Malin i min klass som för ovanlighetens skull är fotad med min systemkamera på skolan. Vi är i en liten övergångsfas just nu. Vi ska snart åka på en klassresa till Stockholm där vi ska fota med våra egna kameror. Tror ändå att den analoga kommer få följa med ändå, tycker om den. Nog pratat, här är fotona.
(Min favorit)
Efter Stockholm lär jag ju ha rätt mycket foton att dela med mig av iaf! Ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0