Music in my ears

Hej hej.

Hoppas ni haft en bra dag. Själv så har jag träffat Alexander en stund, gått långt med min lilla hund och även tränat på gymmet :) Känner mig lite nöjd. Får se om det blir lite träning imorgon med eller inte. Har fortfarande inte kunnat välja ut vilka bilder som kommer hamna i min anökan men tänkte bjuda på ett foto från i måndags iaf. Dom tre jag völjer kommer läggas upp sen med, även om det kanske blir något jag redan lagt upp. Men men. Här kommer bilden iaf.



Jag har svårt att välja, blev rätt nöjd med dom flesta. Vilket faktiskt är ovanligt, hehe. 

Imorgon är det torsdag och då ska jag baka massa goda cupcakes igen ^^ Bakade två staser förra veckan, tänkte lägga upp en bild sen för tyckte det receptet var så roligt :) Ni kommer fatta vad jag menar sen när ni ser bilderna, hehe.

Nej, nu får det räcka för idag. God natt på er.





Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 15:20:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0