Memories

Hej på er.

Lördag idag då, har inte gjort så mycket. Jag och familjen har varit hos farmor och ätit typ, hon fyllde nämligen år idag. :) Fick jätte god mat och lite tårta till efterrätt. Annars har det inte hänt så mycket mer, tittat på melodifestivalen typ. Druckit lite vin och ätit kex med brieost m.m. Gott var det iaf. 

Sitter på den dåliga stationära datan där nere just nu, men hittade lite gamla foton som jag inte lagt över till min data än. Lite kul att titta igenom åren som har gått. Tänkte iaf bjuda på två stycken av fotona som jag hittade. Dom är från den 30 december 2009.  





Kommer ihåg dagen som det var igår. Jag och Alex var ute med Wilma och jag tg med mig kameran. Ni ser ju på bilderna hur fint väder det var den dagen. Underbart minne den dagen. Kommer jag aldrig glömma. 

Har självklart fler kort från den dagen men bjuder på rönndären för har i princip inte varit några i år och tycker dom är så fina att fota, hehe.

Nej, nu ska jag sätta mig framför tven igen och dricka upp det sista av vinet. Hoppas ni får en bra helg.

Hej på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0