Med pennan i handen

Hej på er.

Idag har varit en slö söndag som vanligt, gör i princip aldrig något på söndagar. Dock så har jag varit och tränat idag :) Fick mitt gymkort för någon vecka sen så nu får jag börja köra igång med träningen allt tycker jag. Tränade med mamma, vi var där i två timmar. Nöjd, hehe. 

Jag har plockat fram mitt skissblock på allvar nu, saknat det som fan. Började skissa på en teckning igår för at finslipa mina kunskaper lite typ. Blev klar med den precis, så tänkte lägga upp en bild ^^ 



Tyvärr kunde jag inte få något sådär superbra foto på den, så det här får duga. Lite suddigt tyvärr.. Är iaf rätt nöjd med mig själv för så här har jag inte skissat på flera år :) Synd bara att fotot är suddigt.. 

Men men, nu ska jag börja i ordning mig för sängen tror jag. Hoppas ni haft en bra helg.



Kommentarer
Postat av: A.G

duktig du är du pöss

2011-03-14 @ 00:22:44
Postat av: Linn

Tackar, tackar du pöss

2011-03-14 @ 02:27:17
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

wow fin bild!

2011-03-20 @ 12:38:21
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack ^^

2011-03-20 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0