Klick med kameran

Hej på er.

Nu var det et tag sen ige, en vad ska man säga liksom. Jag orkar inte sitta vid datan varje dag helt enkelt, hehe. Och känns tråkigt att lägga upp något här om jag inte harnågra foton att bifoga heller liksom. Detta ska ju ändå vara en fotoblogg. 

Men idag har jag iaf fotat lite. Har tänkt att söka till Sörängen till hösten så jag har något att göra. Man var tungen att bifoga tre stycken foton i ett tema så fixade det idag. Vet bara inte vilka jag ska välja än.. Lite smått jobbigt. Tänkte iaf lägga upp dom tre som jag väljer sen, få se vilka det blir.

Tänkte ge er ett "smakprov" på temat eller vad man ska säga, hehe. Valde rött och vitt som ett tema, ville tänka lite udda typ.



När jagväl bestämt mig vilka foton som åker iväg med ansökan så lägger jag upp dom. :)

Hoppas att alla har haft en bra helg och att ni får en bra vecka ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0