Colors

Hej på er.

Var ett tag sen nu och jag har mina skäl. Men nu slänger jag ut ett inlägg iaf. Kommer iaf ihåg att jag berättade att jag skulle fota med Elina förra gången och att jag skulle slänga upp några foton. Så det tänker jag minsann göra nu. Vi kände för att vara jätte färgglada, så färger i massor blev det :) Hon tog kort på mig och tvärt om så har inga av dom fotona hon tog, men vi ska skicka dom till varandra så ni ska få se några av hennes foton sen med.











Som jag sa, färger i massor ^^ Annars har det väl inte hänt så jätte mycket. Varit på återbesök på vårdcentralen och sånt tråk bara typ. Min lillebror har fyllt 18, så nu tycker han att han är stor och vuxen. I mina ögon kommer han alltid vara liten, hehe. 

Har ingen aning om vad som händer i helgen än, men det lär jag väl märka. Nu ska jag sätta mig och skissa lite, har en liten idé jag ska försöka få ut på pappret. Skulle gärna fotat lite, men är så trött på att fota mig själv så blir skissblocket idag, men men.

Ha en bra dag på er, hej hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0