You got nothing

Blev lite ändrade planer idag. Tanken var att jag skulle träffat min fina Ak idag men ingen av oss kan ta oss ut till den andra. Fy på henne som bor i Malmbäck, hör du det Ak ;) Istället ska jag träffa Alexander så blev ju ingen dålig dag iaf, hehe. Han kommer bort till mig sen och sover här ^^ Wilma kommer bli helt tokig när han kommer hit. Hon är skendräktig nu och har sprungit runt och letat efter Alex sen han åkte här ifrån, han är hennes valp ;p hehe, knashund.

Ska färga håret sen med när mamma är hemma, det ser jag fram emot. Bli av med utväxten och få en snyggare färg i håret. Ska fortfarande vara rött men rödare än innan :) 



Coolt däck va? :) Fotade det på ett café på Gotland där dom hade en massa gamla bilar, kylskåp, skyltar osv. Älskar Gotland, måste tillbaka dit i sommar ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0