You can't see the thoughts in my head

Idag har jag varit nere på stan med Alex och Elin :) Letade efter en plånbok men kunde inte hitta någon tyvärr. Köpte hårfärg dock ^^ och beställde synundersökning. Fick inte tag på frisören dock men det är ju bara att ringa imorgon igen. Sen gick vi och fikade, mys var det. Sitter hemma just nu och tittar på tv och myser med Wilma. Mina nya byxor kom idag med, dom är jätte bekväma ^^ Sitter inte riktigt som jag tänkt mig men det är bara för att jag är kortare än modellen som hade på sig dom. Ändå nöjd :)

Väntar på att Tove ska höra av sig och sen ska jag upp till henne :) Nu ska jag ta mig något att äta iaf. Skönt att ha gjort något idag iaf ^^ Denna veckan är det faktiskt rätt mycket på g, skönt tycker jag!



Måste sy in min klänning nu i veckan med, annars kan jag inte ha den på dopet på lördag. Och då vet jag inte vad jag ska ha på mig. Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0