So here is what I think

Alltså jag måste bara säga att jag känner lite så här. Varför kan folk bara inte hålla käften och låta personer se ut som dom vill? Skit samma om man har blekt håret och har mycket smink eller går runt i svart jämt, vad fan spelar det för roll? Det säger ingenting om hur man är som person så sluta klaga på det ena och det andra, jag blir så tröött. Sådan fokus på skitsaker verkligen. Bara för att man ser ut så så är man sån, idioti.. Stäng era stora käftar och fokusera på något viktigare istället. Se ut hur fan ni vill vem ni än är och låt ingen trycka i er något annat! Det tycker jag iaf.

Så ursäkta mitt lilla utbrott men tänkt på det i flera dagar nu, var tvungen att få det ur mig, haha. Ja, idag har jag inte gjort så mycket än. Käkat en avokado till frukost typ och varit ute med Wilma. Funderar på att göra mig i ordning något smått och försöka hitta på något. Nu ska jag iaf ta mig något mer att äta, en avokado mättar inte så länge..



Längtar till sommaren som bara den. Men snart kommer våren så då blir det lite varmare för varje dag. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0