Candy, candy

Suttit och tittat på Heston's Fests, sett det innan och tycker det är så himla bra. :) Han brukar laga mat baserat på ett tema och årtal, men detta var fan det coolaste jag avsnitt jag sett! ^^ Han hade 60-talet som utgångspunkt och valde samtidigt att försöka förverkliga Willie Wonka's Choclate Factory eftersom den skrevs på 60-talet. 

Så himla coolt att se, han hade gjort riktiga lickable wallpapers och ett chokladvattenfall m.m. Så spelade han in andra saker som hörde till 60-talet med, typ gjorde duck a l'oronge på massa olika nya sätt så det såg ut som godis och gjorde en rätt som hette psychedelic mushrooms. 

Avsnittet var verkligen så himla coolt så om ni vill se det kan ni gå in här:
http://www.ovguide.com/tv_episode/hestons-feasts-season-2-episode-1-chocolate-feast-2025251


Psychedelic moshrooms var coolast så om ni bara vill se det klicka på avsnitt två :) Om ni inte vill ha dom små rutorna så är det bara att dubbelklicka så kommer ni till youtube. ;) Var verkligen bara tvungen att tipsa om detta, haha.



Alex åkte precis hem nu iaf, så nu sitter man själv på rummet. Tittar på Top Model som lite underhållning, hehe. Funderar på att sätta mig och rita lite sen, så himla länge sen jag gjorde det. Så får se om jag lyckas med något för lär ju ha tappat lite av det jag kunde. Innan höll jag på att skissa på saker varje dag. Men det var ett tag sen nu.



Också tagen i somras, vill verkligen ha sol och värme nu. Älskar vintern, men nu börjar det töa och regna och skit och då är det bara jobbigt med snö för då blir det slask..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0