Tankarna stannar

Lyckades somna tillslut. Vid halv åtta på morgonen -_-' Så är väldigt, väldigt trött. Men kom upp iaf så jag hann träffa ak. Hennes hund var super söt. Och knäpp, hon kissade i hennes säng XD haha. Sen somnade jag där borta med, inte så konstigt kanske..

Resten av kvällen har spenderats med Alexander. Han är dock jätte trött med så känns som att filmtittandet vi hade planerat inte kommer bli av tyvärr. Vill verkligen se den. Blev tyvärr inga foton hos Ak heller, jag tog med kameran men orkade aldrig ta upp den. Bjuder på en bild från när jag fotade med Elin.



Nej, nu orkar jag inte sitta här mer. Ögonlocken blir tyngre för varje sekund jag tittar på skärmen.

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0