Sunlight

Så jävla trött. Sovit som en kratta i natt så kommer nog somna tidigt sen idag. Kan väl iofs vara bra, då kommer jag ju upp tidigare imorgon. Satte mig och kollade på när Alex och Linus spelade COD igår och dom fick mig att testa tillslut. Jag sög.. Gånger tusen ungefär, hehe. Spelade en liten stund nyss med, blivit lite bättre. :) Fast fortfarande väldigt, väldigt dålig. Haha XD

Mamma håller på att göra blåbärspaj så blir lite fika snart, nom nom. Ska kolla om Alex vill kolla något på Doctor Who innan han åker hem sen. Började titta på det igår, rätt kul faktiskt ^^

Får se vad som händer sen i veckan. Har lite planer iaf, känns skönt! Hatar att bara sitta hemma. Till helgen så flyttar Tezz till Sthlm med :( Den lilla saken. Så henne måste jag ju definitivt träffa i veckan :) 



Längtar till sommaren nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0