Sorrow

Inte hänt så mycket än idag. Precis varit ute med Wilma. Alex sitter vid xboxet och spelar :p Så jag kelar med hunden undertiden. Tror inte jag går ner till stan idag heller. Upptäckte precis att det är den 13 idag. Nu är det en månad sen min underbara farfar dog :( Saknar dig så himla mycket <3 Kan fortfarande inte förstå att du är borta..

Hoppas verkligen att Ak hinner hit idag, skulle vara skönt att träffa henne. Speciellt nu. Är glad att Alexander är här för han får mig alltid att må lite bättre. Min lilla pojk <3 Ska gå och sätta mig hos han nu. Få väl se vad som händer mer idag, men tror inte det blir så mycket..



Enar Lundin 
28 december 1931
13 december 2010

Saknar dig farfar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0