Something may change

Idag har jag faktiskt gjort en del. Direkt efter att jag käkat frukost så gick jag till Alexander och tog med mig lilla Wilma. Så vi var där i några timmar sen kom pappa och hämtade oss efter jobbet. Åt lite och sen iväg till stallet. Äntligen är det inte omöjligt att rida. Var fan hemskt innan nyår när det var så jävla kallt. Första gången jag sitter framför datan på hela dagen. Varit så himla skönt. Man blir lite väl trött på datorer och tv-apparater när det är det ända som underhåller en, hehe. 

Imorgon vet jag inte vad som händer riktigt än. Tror jag ska träffa Alexander iaf :) Funderar på att gå ner på stan under dagen någon gång och beställa klipptid och köpa hårfärg. Men vi får se.



Om det är fint väder imorgon ska jag försöka fota lite med tror jag :) Känner mig massa fotosugen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0