Skuggorna

Igår började bra, slutade i katastrof i princip.. 

Jag och Tezz var hemma hos henne och tog det bara lugnt som vi sagt. Hon ville gå ut till slut, jag ville inte. Men med tanke på att hon ska flytta så tänkte jag att det kan ju bli sista gången. Så gick med på det. Vi var där i max 40 minuter tror jag. Hon köpte mig en drink, jag var fortfarande nykter. Tills jag druckit lite av den där drinken, tål verkligen inget med sprit i. Precis när vi lämnat hotellet märker jag att jag inte har min väska. Hotellet hade inte fått in någon heller så yey, min väska har blivit stulen..

Fick väskan i studentpresent och as ledsen över att den är borta. Och värre är ju att mina nycklar, min plånbok med idkort, bankkort m.m. också är borta. Förlorade även min ipod, min halsduk och mina vantar. Hade även ett par solglasögon i väskan. 

Så nu kan jag inte gå någonstans förrän vi har bytt lås med tanke på att jag inte har någon aning om vem som har tagit väskan så kan dom ju lika väl dyka upp här och försöka råna oss.. Dom har ju mitt namn och min nyckel, inte så himla svårt att hitta var jag bor. Är inte på så jävla bra humör just nu om man säger så..



Förlåt att jag var jobbig igår och för vad jag sa. Det var inte meningen. Tänker inte riskera det här för något. Vet vad jag vill och det tänker jag hålla fast vid. Det ska du veta <3 Finns inget som kan komma i vägen för hur jag känner.




Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu börjar det äntligen bli varmt, plus grader idag ju! :o

2011-01-10 @ 02:26:26
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0