One day, a memory

Idag har jag varit och fikat med Rosie, var jätte trevligt ^^ Vi gick runt på stan en stund sen med och kollade runt lite på rean. Hittade en as snygg skjorta så den hamnade i min garderob, as nöjd. Hehe. Så ska nog ha på mig den imorgon tror jag. Kom på att jag fick pengar i julklapp med så på måndag blir det shopping.

Imorgon ska jag träffa Tezz. :) Har inte träffat den tjejen på ett bra tag nu. Ska laga lite mat och så tror jag och bara prata en jävla massa. Ser jag fram emot massa! Hennes blogg är länkad på min så för er som vill läsa den är det bara att klicka på länken ;)

Ikväll händer det inte så mycket mer. Ska äta lite med familjen och sen blir det bara att sitta framför tven och spela lite tror jag :) möjligen titta på någon anime, japp. Får se om något dyker upp kanske, men det skulle jag inte tro. Hemmakväll känns rätt skönt faktiskt. 



Nu ska jag iaf planera lite inför veckan. Har inte någon koll på dagarna längre, måste köpa en ny kalender. Skrev upp allt jag skulle göra inna. Saknar det fan nu, haha. Eller först ska jag se Legend of the Seeker som hela familjen mobbar mig över :p

Bye

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Disktrasor är som elefanter, dom går inte riktigt med på vad man säger =)

2011-01-07 @ 20:59:44
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Linn

Jaså, där ser man.

2011-01-07 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0