Makes no sense

Sitter här och väntar på maten som pappa håller på med. Köttfärsbiffar med brieost i, det kan ju bara inte bli fel :D älskar brieost, det är nog en av dom bästa sakerna i hela världen. Men men, att jag aldrig kan sluta tänka på mat, hehe. Snart är det klart iaf och sen är det upp till Tove som gäller :) Sitta och tjata som vanligt och se Top Model ska vi göra. Låter som en väldigt bra måndagskväll tycker jag.  Tycker det är så hemskt att bara sitta hemma och glo så den här dagen har varit rätt så perfekt. Sysselsatt mig, träffat bra människor och lyckats stänga av dom eviga tankarna :)

Imorgon har jag dock inget planerat men det känns rätt okej nu bara för att jag gjort något idag. Ska till stallet imorgon iaf ^^ Snart får jag mitt gymkort med så då blir det tre dagar i veckan som man har något inplanerat på iaf. Låter toppen tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0