Like smoke in the air

Ja, idag hade jag ju iaf planerat att ta mig ner till stan men så blev det inte. Sovit så jävla dåligt i natt. När jag gick upp så kändes det som jag sovit i max två timmar typ.. Gav Wilma mat och sen la jag mig i soffan och somnade. Där var jag fast till klockan var fem på kvällen -_-' Har verkligen inte haft någon ork alls. Åt för första gången idag nu precis. Helt jävla sjukt..

Men jag har iaf städat mitt rum idag, så något har jag ju lyckats med. Alexander är här nu med, blir väl att titta på någon film eller anime eller något sånt ikväll. Fortfarande hur trött som helst så om jag har tur kanske jag lyckas somna tidigare än vanligt. Imorgon hoppas jag att jag kan maka mig ner till stan iaf. Sen kommer min fina vän Ak förbi med Lova en stund förhoppningsvis :)

På tal om ingenting men nästa vecka ska jag på dop. :) Alexanders och Sofias lillasyster som ska döpas. Fick en liten smärre chock när jag insåg att det bara var tio dagar kvar, hehe. 



En bild på Sofia som jag tog i somras på väg till Gotland. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0