Just i stunden

Hemma från Tove nu. Var trevligt att träffa henne igen ^^ Och Lukas med självklart, hehe. Känner mig helt slut som helst så snart ska jag tvätta bort sminket och krypa ner i sängen och titta på en film eller spela lite. Inte bestämt  mig än. Hoppas inte Wilma är så himla skendräktig imorgon som hon varit idag, hon har bara gnällt hela tiden :p Hade jätte svårt att sova i morse för hon var aldrig tyst, haha.

Känner att samtidigt som jag längtar till sommaren skulle jag gärna ha tillbaka den fina snön. Inte precis som den är borta än men slask.. Hatar det. Det får gärna försvinna. Men visst är det ändå fint med snö?



Nej, nu ska jag sätta mig och leta reda på en film jag skulle kunna tänka mig att titta på. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0