Just an other day

Uppe "tidigt" idag. Tidigt för mig iaf. Har varit ute med min söta lilla hund. Hon skuttar och hoppar runt som vanligt i snön :p Nu ligger hon i mitt knä och sover. Kommer väl inte hända så mycket idag. Skulle träffat min andra Tess idag, skulle fikat och gått på stan en stund. Men eftersom jag blivit av med väskan så kan jag inte gå någonstans förrän någon annan är hemma.. -_-'

Iaf beställt hem en likadan väska nu, ska ha den väskan. Tänker inte bli av med en studentpresent. Det var 40 % rea på den med ^^ så hade ju lite tur i oturen. Pappa hade visst tänkt beställa den och ge den till mig i födelsedagspresent så han blev ledsen på mamma som hade nämnt rean för mig, hehe. Snällt tänkt av han iaf!

Jaja, kommer väl inte hända så mycket idag då.. Kanske ska träffa Alexander sen i eftermiddag sen när pappa kommit hem. 



Annars blir det tven och spela som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0