If you only knew

Träffat söta Elin idag ^^ Hon köpte med sig fika och jag fixade kaffe sen satt vi bara och tjatade, massa trevligt. Det är en snäll liten tjej det där. Hon åkte precis, så jag satte mig här en stund. Ska städa klart mitt rum idag. Städat undan allt och så men inte dammsugit än, så det få jag ta och fixa idag. Får se vad som händer sen ikväll. Ska kolla om min lilla granne Tove kanske vill träffas en stund om jag inte ska hjälpa Tezz att packa. 

Har lyckats lägga upp bilden nu iaf. Var tvungen att beskära den, den var visst för stor. Var därför det inte gick. Men den ser bra ut iaf tycker jag. 



Laddade ner Kill Bill igår, så ska lägga över den på usb så jag kan kolla på stora tven :) har inte sett den än, är lite efter.. Hehe. Imorgon kommer Alexander hit :) Mamma och pappa ska iväg till Jkpng med några vänner på kvällen så vi ska laga mat själva. Ska laga dom jätte goda hamburgarna vi gjorde på vår årsdag! Min lillebror tyckte dom lät jätte äckliga, men det var fan dom godaste hamburgarna jag ätit. Så ska bevisa att han har fel imorgon ;)

Nu är det frost på träden igen så måste fota innan det försvinner :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0