I stunden av lugnet

Ett sista inlägg för dagen får det bli. :) Har tittat på Morden i Midsomer med mamma och ätit brieost och kex ^^ mums var det. Idag har vi också bokat resan, den 19e juni åker vi till Turkiet ^^ Kommer inte ihåg vad stället hette men det låg nära Grekland iaf. :) Längtar redan ^^

Har inte blivit något nytt i skissblocket än, men ska sätta mig snart tänkte jag :) Ska bara hoppa in i duschen först. Imorgon ska jag boka klipptid, köpa hårfärg och en plånbok. Lite svårt att gå runt utan en plånbok så det blir första stoppet. Sen ska jag träffa Tove när hon slutat skolan, ska bli skönt att få tillbaka mina glasögon, hehe. Får se vad vi hittar på imorgon ^^ Men vi kommer alltid på något så det löser sig nog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0