I snöstormen

Igår var jag som sagt med Elin. :) Vi var hemma hos henne i Solberga och skulle fota, blev inte så mycket fotande dock. Efter att ha pulsat runt i snön i en halvtimme så gick vi hem för att vi var så trötta, haha. Och var inte det roligaste vädret att fota i.. Men lite foton blev det iaf. 












Bara några stycken av alla men blir lite för många att lägga upp i ett inlägg tycker jag :p hehe.

Efter att vi fotat åkte vi bort till Alex. Fredde och han satt och spelade, som vanligt ;), så jag och Elin satte oss i soffan under varsin filt för att titta på tv. Gick en liten stund och sen somna vi. Gå i snö är fan jobbigt XD Alex kom och busade med oss ibland, typ slängde Elin på mig. Hehe.


Senare på kvällen var jag med lilla Tove. Tanken var att vi skulle titta på film, men vi satt och pratade i typ fyra timmar istället. Hehe. Imorgon ska jag träffa Ak och sen Alexander :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0