I dammtussarnas land

Gör inte så mycket just nu, tittar på när Alex spelar COD typ, hehe :p Har dammsugat mitt rum nyss så ska byta lakan och så snart tänkte jag. Funderar på att damma med, svarta möbler ser väldigt dammiga ut snabbt om man säger så. Efter det blir det mat och sen ska det färgas hår. ^^ Ska lägga upp en bild på hur det blev sen tänkte jag, om jag hinner. Är rätt seg när jag bara är hemma :p

Blev ändrade planer imorgon med, tanken var att jag skulle träffat Tezz men hon kan inte ta sig in hit verkar det som. Så får träffa henne en annan dag innan hon sticker här ifrån :) Så ska träffa den andra Tess i mitt liv imorgon. Var ett tag sen vi hittade på något med så ska bli kul att träffa henne en stund. Detta är dock på kvällen så under dagen har jag inga planer än. Får se om det ändrar sig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0