Everything, or nothing?

Har inte hänt så mycket idag. När jag inte hade något att göra igår så satte jag på den nya inspelningen av V som har visats på tv. Fastnade dock i den och glömde kolla på klockan så somnade inte förrän kvart i nio idag på morgonen. Haha. Såg klart alla avsnitten så nu väntar jag på säsong två :p 

Alexander är här, han och Linus spelar COD för tillfället så satte mig här en stund. Vi käkade dom super goda hamburgarna innan ^^ fast dom var godare förra gången, bröden vi hade denna gången bara smulade sönder. Helt värdelöst..  Får se vad som händer sen. Vet inte om Linus kanske har någon bra film på sin data, då blir det ju att alla tittar på den.

Mamma och pappa kommer hem sent ikväll, deras tåg gick inte förrän vid tolv. Lite ovanligt att dom är ute så länge :p Men då blir Wilma mer gosig med mig så jag klagar inte. Hehe.



Ska upp och kolla till pojkarna nu, låter som Alex leder. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0