En helt ny värld

Folk alltså, säger ju bara det. Haha, man får sig ju några bra skratt iaf. Aja, har inte gjort något speciellt idag iaf. Det blev en ligga under filten och mysa dag i princip. Orkade inte göra mig i ordning och lägga ner tid på att hitta på något att göra så det fick duga. Min söta Alexander ringde när han var ute och gick och gjorde min dag ^^ 

Imorgon ska jag försöka komma upp lite tidigare. Har inget planerat inför morgondagen så men nu måste jag fan vända tillbaka dygnet. Har iaf planerat lite inför veckan så denna veckan blir inte att sitta inne hela tiden :) På onsdag ska jag fika med Elin och på torsdag ska jag träffa Josefine. Så det ser vi fram emot.

Nu ska jag sätta mig och titta på Aladdin, haha. Tittat på Disneyfilmer i flera dagar nu. När man tittat på en måste man ju se fler ;)



Måste tillbaka till Gotland.. LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0