Disturbance

Nu har jag försökt lägga upp en bild här säkert tio gånger men det går fan inte.. Dumma sida. Får försöka senare då antar jag. Alexander har iaf gått hem nu så sitter i soffan och tittar på tv. Mamma och pappa är hemma nu med så snart blir det väl mat. Lite hungrig så det låter bra tycker jag. Vi ska kolla på resor sen med ^^ Hoppas vi hittar någon bra. 

Har sjukt ont i huvudet, hoppas det går över snart. Blir på så dåligt humör när jag har huvudvärk. Men snart kommer Ak hit en liten stund ^^ så då blir jag på lite bättre humör. Hoppas hundarna går ihop nu för då kan man ju ta med sig dom till varandra om det skulle behövas :) Sen ska jag klicka hem ett par byxor jag hittat på Nelly ^^ trots att jag blev av med hälften av mina julklappspengar så har jag ju fortfarande den andra 500ringen kvar. Så nu ska jag fan köpa något jag vill ha! Hehe.

Nu ska jag göra fruktsallad ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0