All these roads

Tove dissa mig, hehe nä. Men hon kunde iaf inte hitta på något och Tezz kunde inte ta sig in till Nässjö så sitter hemma nu och tar det lugnt bara. Har iaf kommit på en fotoidé som jag ska förverkliga så sitter och frågar lite folk om dom skulle ställa upp :) Jätte taggad, hoppas det blir av ^^ Måste få tag på lite folk först bara. Tänker iaf inte säga vad det är för något deg får ni se sen. Hehe.

Mina tankar snurrar som bara den nu, dels pga fotoidén och dels pga annat. Iofs inte ovanligt att tankarna snurrar, har så svårt att stänga av dom. Men lyssnar på musik och sjunger nu så det går väl över snart. Saknar fan att stå på scen och uppträda. Funderar på att kolla efter någon kurs inom musik eller något. Har ju inget jobb nu längre så om jag inte får tag på något måste jag ju göra något..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0