A wish is not enough

Gått ett tag nu sen förra inlägget. Jag har helt enkelt inte haft orken eller viljan.. Men vet mycket väl att farfar inte skulle vilja att vi bara stannade upp och inte fortsatte med livet, så ska försöka med det nu. Min farfar älskade livet så vi får försöka leva det för han nu. Tror han hade velat det <3

Så mitt nyårslöfte är att tag tag i saker som jag borde gjort för länge sen.. Och försöka ha ett så bra år som möjligt.



Helgen spenderades självklart med pojkvännen och vänner. Nyårsafton och allt. Där efter så har jag och min familj hälsat på min mormor och Bernt, hennes kille eller vad man ska säga. Hon fyllde nämligen år i söndags. Dom hade största istapparna på sin stuga, tog några kort med mobilen så ska lägga upp något när det finns i datan.  Sen har jag spenderat mer tid med Alexander och Elin kom och hälsade på med.



Vi ska ses imorgon och fota lite ^^ Så nu kommer det komma upp mer bilder. :)
Nu orkar jag inte skriva mer, ska sätta mig att spela lite innan jag ska sova tänkte jag.


Så hej på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0