Redhead

Tänkte lägga upp ett sista inlägg för dagen. Gick inte ut i det fina vädret idag iaf för Alex gick hem och pappa snodde med Wilma ut på en promenad precis innan jag tänkt gå ut med henne. Hatar att gå själv så jag surade och stannade inne, haha. Ska ta promenaden  imorgon istället tänkte jag om det är fint väder då :) Måste ju gå ut med Wilma iaf, men trevligare att gå längre om det är sol liksom.

Håret har iaf blivit färgat nu, det är jätte rött ^^ Precis så som det ska va, hehe. Satte kameran på mitt stativ för att ta lite kort på hur det blev så jag kunde lägga upp det här, och kom på att det var väldigt tråkigt.. Fota bara för att visa hårfärgen kändes inte alls kul, kommer ihåg att jag tyckte det var tråkigt förra gången jag gjorde det med, så jag försökte göra bilderna lite mer intressanta. Så får väl se om ni tycker att jag lyckades. ^^







Fin färgfläck har jag i pannan med, men vi kan låtsas att den inte syns, hehe. 

Tittade på BB inna, av ren nyfikenhet. Har ju följt det när det gått på tv innan så var ju nyfek på hur det skulle vara denna gången. Det gick fem minuter och jäg kände mig redan helt knäpp men det gick ändå inte byta kanal. Detta program alltså, haha. Nej, nu ska jag minsann göra mig i ordning för sängen. God natt på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0