Today's an other day

Hallo hallo. Ja, det har inte hänt så mycket än idag. Skulle träffat Alex senare idag egentligen men han ville lana med Fredde och dom andra idag så vi ska ses imorgon istället, hehe. :) Har pratat lite med Tove efter det, kanske ska träffa henne sen ikväll och hitta på något men inte säkert än. Ska ta och göra mig i ordning lite iaf ^^ Känner för att verkligen sminka mig idag eller vad man ska säga, anstränga mig lite mer än jag brukar på en vardag liksom, haha. 
Tyvärr så har jag slängt en massa av mina ögonskuggor för dom var för gamla så har inte så många kvar. Känner för att fota lite så ska försöka slänga ihop någon snygg sminkning. 

Och på tal om ingenting, tittade precis ut genom fönstret. Hallå snöoväder.. Aja, nu ska jag sätta mig och spela en liten stund sen göra mig i ordning och så får vi väl se vad som händer ikväll :)



Det här är tjejen jag kanske ska umgås med sen då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0