Tired

Blev en liten fika idag och en liten present till pappa. Helt okej dag tycker jag. Blev lite ändrade planer imorgon med, kommer inte träffa Josefine. Hon hade svårt att ta sig in hit och det skulle blivit stressigt för mig med tanke på att jag inte kan ses så länge imorgon. Så vi flyttade fram det till nästa vecka. 

Tittade lite på efterlyst innan, jävla pantade människor det finns. Mogen kille som rånar en 11 årig flicka. Jävla idioter det finns.. Synd  för dig att du inte har råd med en Iphone själv, själ den av en 11 åring. Du kommer säkert få en jätte lyckad framtid.

Aja, nu ska jag iaf sätta på en film och sen försöka sova tror jag. Har sån jävla huvudvärk. Hoppas den försvinner snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0