Through the looking glass

God kväll på er.

Sitter och tittar lite på Melodifestivalen och äter godis just nu. Har inte gjort någonting idag i princip, varit en riktigt slöar dag. Vaknade inte förrän vid tjugo över tre och sen har jag i princip inte rört mig ur fläcken, hehe. Men jag har iaf fotat lite för en stund sen. Blir så rastlös av att bara sitta och då är kamran bra att ha tycker jag. Så dom kan ni se lite längre ner i inlägget :)

Blev inte att jag färgade håret som jag hade tänkt idag, det blir av imorgon istället. Alex kanske kommer hit sen om han inte ska festa med grabbarna så vi får se. Nej, nu ska jag återgår till mitt godis. 

Här kommer några av bilderna. Enjoy.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0