The wind is blowing but the sky is blue

Idag har det blivit lite ändrade planer. Skulle träffat Elin egentligen men hon var klar hos doktorn, kollat upp sitt knä, mycket tidigare än jag trodde så när hon ringde låg jag och sov, haha. Så vi fick boka om. Istället blir det att ta en fika med min fina Ak, Alexander och Fredde sen. Så kommer ut ur huset idag iaf :) Alex är redan här, han spelar tv spel med min bror. Små nördar ;p

Iaf, ska ta och göra mig i ordning nu och sen gå iväg och söka jobb en snabbis. Om man har tur kanske man får det. Sen blir det ner till stan lite innan fikat för pappa fyller nämligen år imorgon så måste köpa något åt han :) Skönt att ha lite att göra idag, blir så himla seg och trött av att sitta hemma..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0