Some days are good

Tänkte ge en liten update från dagarna som gått, har faktiskt gjort en del nu i helgen :) I torsdags var jag ju som sagt på vårdcentralen, gick bra tycker jag. Hatar som sagt sjukhus.. På fredagen så fikade jag med Elina under dagen, var jätte trevligt och var länge sen vi hittade på något ihop så det var kul. Satt och pratade och var allmänt tokiga som vanligt ;p Sen träffade jag Alex en stund innan jag skulle hem.

Sen på fredagskvällen hade jag och Tove filmkväll med massa onyttigt ^^ det var mysigt. På lördagen var jag med Ak och Becca. Gjorde inte så värst mycket, tog det mest lugnt. Satt och pratade och tittade på tv typ :) På kvällen sen efter att jag köpt på mig en massa godis så gick jag hem till Alex. Vi tittade på film med Fredde och Hanna sen. Paranormal activity 2 såg vi. Den var inte lika bra som ettan, men ändå helt okej tycker jag. Fast alla tyckte att man blev mer psykad av eftertexterna än av filmen, haha. 



Idag har jag och mamma varit i Jkpng, nu har jag äntligen en plånbok! :D Köpte även en ny borste och en sminkpalette ^^ Sen åkte vi och hälsade på mormor eftersom hon inte fått komma hem från sjukhuset än, men förhoppningsvis får hon åka hem imorgon eller på tisdag. Så håller tummarna.

Så det var en snabb liten recap på vad som hänt i helgen, får se vad som händer i veckan nu. Ska iaf använda min pallete så blir kanske lite fotande ^^ 

Måste bara säga det med att jag förstår mig verkligen inte på hur folk tänker ibland, om dom tänker alls, haha. Ibland är det bättre att vara tyst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0