Skärpning

Nej, nu får det bli lite skärpning tycker jag. Det var ju meningen att detta skulle vara en fotoblogg, vilket det inte riktigt varit den senaste tiden så nu får jag ta och skärpa mig lite. Har planerat att ta tag i en del saker som tyngt mig nu i veckan så förhoppningsvis kommer det få mig på lite bättre humör, om jag har tur. Känner nämligen inte för att göra någonting när jag inte mår bra, därför det inte blivit något fotande när jag väl tänkt göra det för jag har inte haft orken till det. Jag låser mig inne i huset för jag orkar inte göra saker, samtidigt hatar jag att sitta hemma hela tiden och så mår man ännu sämre. Så får väl försöka ta mig upp ur hålet nu..

Idag har det inte hänt så mycket iaf, kunde inte somna igår och stängde av väckarklockan i sömenen så vaknade vid tre. Lyckat eller hur? Alex är här idag med så vi ska titta på film nu. ^^

Tänkte iaf visa lite bilder på mitt kommande projekt :) Detta är vårat fula gamla datarum som är vägg i vägg med mitt rum. Men nu har vi flyttat ner datan till ett större rum på första våningen så jag ska göra om detta ^^ Ska ha det som ett "makeup rum". Så ska tapetsera väggarna, sen måla dom och byta lampa och så :) 




Vet inte om jag ska behålla garderoben eller inte, den måste målas om då med. Blir ju mer plats om jag tar bort den men om den är kvar tänkte jag hänga typ klänningar, kavajer och sånt i den. Så har jar jeans och sånt i min garderob på rummet. Får se hur det blir.

Kan iaf inte börja göra om rummet förrän mamma och pappa fixat en bokhylla som dom kan sätta alla pärmar och sånt i så hoppas dom hittar en snart ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0