Restless

Då var man i ordning fixad. Inte fixat mig så här mycket på evigheter men vad gör man inte när man har tråkigt, haha. Tänkte lägga upp ett kort på hur jag sminkat mig men får se hur det blir, beror på om jag orkar ta kort eller inte, hehe. Ska möta Alex på stan snart iaf, vi ska ta en öl. :) Det är alltid något, även om det är lite så gör man ändå något. Sitter och pratar med min fina Anna-Karin nu. Pratat i typ två timmar eller något :p 

Blir inte att träffa Tove ikväll, hon var för trött efter gymmet :p Så får se vad som händer. Ska försöka tvinga Alex att titta på Landet för länge sedan tror jag, hehe. Nä, men blir säkert bara att titta på film eller något. Känner mig dock väldigt rastlös idag så skulle vara väääldigt skönt att göra något. Vet inte vad, men något. Alex kanske har något förslag sen, vi får se. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0