How I wish for summer

Hej på er alla. Det är hur fint väder som helst ute idag, blev en lite längre promenad än vanligt när jag var ute med Wilma idag. Man får ju passa på när det väl är soligt ^^ Ska ta mig något att äta snart, är vrålhungrig. Sen ikväll blir det iväg till stallet, ska bli skönt att röra lite på sig. Mitt gym kort har fortfarande inte kommit, så mamma skulle kolla varför det dröjer så länge. 

Igår köpte mamma och pappa en bokhylla iaf så snart kan jag börja göra i ordning det fula rummet :)



Imorgon blir det att gå upp tidigare så jag kan ta hand om lite saker. Kunde inte somna igår så blev sent igen, och då kommer jag ju upp sent med. Inte bra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0