Happy Birthday

Ja, idag har det inte hänt så mycket. Varit ute och gått med Tove och min hund i ungefär en timma, det var trevlig. Trots att det blåste så mycket. Min pappa fyller år idag med så vi har firat han ^^ Farmor var här och fikade med. Käkat för mycket kakor tror jag för har ont i magen, haha. 

Imorgon ska jag träffa Alex ^^ Får se vad vi kommer hitta på. Ska kolla om mamma och jag kanske kan åka in till Jkpng på lördag för behöver verkligen en plånbok.. Ska försöka se om någon kanske vill följa med av mina vänner. Annars får det bli en mor och dotter dag :) hehe. 

Nu ska jag sätta mig och spela en stund och sen ska jag titta på Landet för länge sedan ^^ Laddade hem alla dom filmerna igår, haha. Får se om dom är lika bra som man tyckte när man var liten men det tvivlar jag starkt på ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0