Ghost

Hej på er.

Idag har jag varit med Alexander hela dagen. Han kom hit redan igår och sov över :) Skulle egentligen träffat Josefine idag men båda två hade glömt bort det så vi ska ses nästa vecka istället, hehe. Elin skulle kommit och hälsat på nu ikväll men blev tyvärr inte så. Så får väl ta det en annan dag med.

Imorgon ska jag till lilla Bodafors hem till Elina. Det slog mig att jag känt henne i drygt fyra år men aldrig varit hemma hos henne, haha. Kameran ligger på laddning nu iaf så jag har batteri till imorgon. Ska packa ner smink och lite sånt sen med så får vi se vad det blir för kort imorgon ^^ Ska ta bussen hem sen så finns ju en risk att jag kommer se väldigt annorluna ut, haha. Fotona åker antingen upp imorgon eller på fredag.

Har inga planer för helgen än men får se vad som händer.



Nu ska jag vara lite social och sätta mig hos Alex och min bror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0