Can you see the bauty in the ordinary?

Idag har jag ringt samtalet, imorgon ska jag till vårdcentralen. Oh, jippie.. Hatar sjukhus. Ska iväg till Alexander sen, hoppas mitt huvud mår bättre då bara. Har haft huvudvärk sen i lördags och blir fan bara värre för varje dag. Är inte på så bra humör nu kan man ju säga, trött, lättretlig och inget tålamod. Jävla huvudvärk.. 

Ser inte fram mot morgondagen kan jag ju så, får se vad dom säger för något.



Kan tycka att det är lite tråkigt att mina bilder bara "sitter" i inläggen eller vad man ska säga. Ska ändra det snart så att text och bild passar bättre ihop. Vill bara få sjukhusbesöket ur vägen och få bort huvudvärken först för nu ligger jag bara i sängen hela tiden..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle alex hänga med dig sen eller hur blev det?

pusss



/Tove

2011-02-09 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0