Blue

Hej hej på er. 

Idag har jag har jag provat några av mina nya skuggor som jag köpt. Var inte beredd på att de skulle ha så skarp färg som de hade, men det är ju bara ett plus. Började dock med några av de blå färgerna så det blev ju ett jävla suddande bara för att dom var så skarpa :p haha. tog på lite väl mycket till en början nämligen. Tog iaf några kort bara för att visa hur det blev, inget märkvärdigt dock. Ska försöka sminka något coolt i veckan så jag kan fota på riktigt.

Här kommer bilderna iaf.





Kunde blivit snyggare, men förstå gången med nya skoggor blir alltid lite sådär tycker jag. Men är nöjd ändå.

Vad har jag gjort mer idag? Jo, varit och fikat med Alexander. Är ju ändå alla hjärtans dag så då får man väl göra något liksom. Är dock inte en person som tar den här dagen väldigt seriöst. En del överdriver ju som bara den, fattar inte poängen med det. Men en fika kan jag tycka är okej.

Nu är jag iaf hemma hos Alexander, ska spela lite och kanske titta på någon film sen eller nåt. Får se. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0