All new

Hallå hallå.

Känner mig lite stolt över mig själv just nu. ^^ Lyckats ändra bloggen helt utan hjälp, haha. Det trodde jag akdrig att jag skulle lyckas med. Är iaf väldigt nöjd med resultatet, tycker det är mycket snyggare nu :) Dock så passar inte de gamla fotona jag lagt upp in i mallen riktigt, det är för att jag gjort bakgrunden bredare så att jag kan lägga upp större bilder. Så de andra bilderna ser rätt små ut nu, hehe.

Igår var jag nere på stan med Tove. ^^ Köpte en ny tröja, en lång stickad. Kärlek vid första ögonkastet, hehe. Köpte även ett nytt halsband som jag haft ögonen på väldigt länge men aldrig haft pengar att köpa när jag väl varitt på stan. Köpte även en hårfärg inköpt så ska kolla med mamma om hon kan hjälpa mig färga håret imorgon. ^^ Den färgen jag färgade med förra gången var nämligen värdelös, det intensivt röda som jag ville ha var borta efter en tvätt.. Så nu provar vi en ny färg igen. Sen gick vi och fikade en snabbis och pratade gamla minnen. På kvällen sen pkte jag hem till Tess. Blev en liten fika där med med Elin och Emma. Sen satt jag och Tess och tittade på youtube klipp och käkade ostbågar typ, hehe.

Lekte lite med kameran och mitt nya halsband sen när jag kom hem. Var inte ett dugg trött och mega rastlös så blev lite fotande. Min nya profilbild är från igår, har även på mig den nya tröjan ^^



Här är en annan bild från igår ^^ Lite skillnad på storlek från dom andra korten, hehe. Men tycker om när dom är större. Nu ska jag ta och äta lite och sen får vi se vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0