Summer in the city

Hej på er.

Hemma från Gbg nu, har haft en toppen helg med min fina kusin! Fick även träffa Anne och Erik en snabbis, det var trevligt. Skönt att ha fått komma iväg lite, händer inte direkt så mycket i den här stan.

Vi var och såg på ett band som spelade på torsdagen, på fredagen blev det fest, lördagen var bara allmänt slapp. En riktigt skön helg med andra ord. Blev dock inget direkt jätte seriöst fotande, vi for fram och tillbaka lite för mycket för det. Men tog iaf ett foto som jag tycker om.



Nom nom! Satt på sjuan, riktig pub som enbart serverar öl för er som inte vet, med Erik och Anne, man måste ju prova när man har chansen. Och det var gott! Men men, eftersom det inte blev något seriöst fotande så blir det som sagt dom tre fotona jag lagt upp innan som åker iväg i ansökan. Ska lägga upp dom två sista fotna som jag väljer till ansökan när jag väl har valt det. Dom var som sagt frivilliga så måste kolla igenom vilka jag tycker är bäst.

Tyvärr så har jag märkt att ni som har mac datorer med största sanolikhet inte ser fotona riktgt så som dom ser ut, färgen blir inte rätt. Vet inte om det stämmer på alla, men märkt det på två av mina vänners datorer nu. Lite små tråkigt, men inte direkt något man kan göra åt det. 

Hoppas ni har haft en bra helg. Nu ska jag prova mina akvarellfärger jag fick i födelsedagspresent ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0