So I've heard

Torsdag idag då, snart helg. Underbart väder ute, varit fint i flera dagar nu och det gillas. Sommaren känns inte så långt borta nu :)

Jaja, igår så var jag en stund med Alex, träffade även Tess en snabbis. Hon kommer även hit snart sen åker vi iväg till malmbäck en sväng för att grilla. Ska vara nere på badplatsen så tar med kameran så man kan fota lite. Får se om jag får några bra bilder, några vårtecken och sånt borde det ju finnas att fota tycker jag. 

Imorgon fyller min mamma år så då ska vi fira henne lite. Farmor kommer hit och äter med oss med. Måste ner på stan imorgon också. Börjar få ordning på dygnsrytmen igen nu iaf, har varit kaninvakt åt Tove och Lukas i veckan. Dom är i irland nämligen, fuusk. Så har varit helt seg i huvudet hela veckan men nu börjar jag komma in i det. Skönt det. Nej, nu ska jag iväg. Hej hej.



Som i en annan värld



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0