Going, going, gone

Hallå hallå.

Imorgon bär det av till Gbg, kameran åker som sagt givetvis med. Så hoppas på att ha några fina bilder att visa sen. Så nu sitter jag och packar samtidigt som Big Brother är på tv, hur sorgligt det än är så är jag fast. Tyvärr, haha. Men insåg idag hur mycket dom har missat där inne egentligen, dom har t ex ingen aning om allt som hänt i Japan. Skulle aldrig klara av att vara sådär instängd..

Men men, tillbaka till packningen nu sen ska jag välja ut någon bok att läsa på vägen upp till Gbg. Nästa inlägg blir alltså när jag kommer tillbaka. Ha en bra helg på er.





Kommentarer
Postat av: Strnadova

Jag tyckte väl att jag kände igen bilden haha! Trodde jag hade tagit den med min kamera så jag fattade ingenting först:P snart ses vi!

2011-04-07 @ 09:38:12
URL: http://strnadova.blogg.se/
Postat av: Linn

Tyckte den var snygg så den fick åka upp i bloggen. Var inte säker på om det var du eller Linus som tagit den :p

2011-04-07 @ 16:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0